Valtra Seria N

 Valtra Seria N

 

 

Dlaczego Valtra serii N

 

  • Doskonały do prac z ładowaczem czołowym
  • Niezawodny silnik AGCO Power we wszystkich modelach
  • Przestronna i ergonomiczna kabina zapewnia doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach
  • Podłokietnik Valtra ARM - ergonomicznie rozmieszczone przełączniki w modelach Versu i Direct
  • Ciche środowisko pracy - poziom hałasu poniżej 70 dB
  • Układ jazdy tyłem TwinTrac opcjonalny we wszystkich modelach
  • Opcjonalnie telemetria AgCommand™

 

 

Seria N 99-111KM

 

Valtra N103

Valtra N103

 

Modele N93 i N103 zadowolą każdego, kto ceni sobie praktyczność, dynamiczność, a także stara się zrównoważyć to ekonomicznie. Pod maskami tych modeli kryje się trzycylindrowy silnik AGCO Power. Nowa jednostka napędowa to czterozaworowy silnik o mocy znamionowej przy 2200 obr/min. Moc maksymalna występuje przy 1900 obr/min. Te stosunkowo niskie obroty zapewniają doskonałą charakterystykę silnika nawet w klasie 100KM. Uzyskujemy niskie zużycie paliwa przy wysokiej dynamice i efektywności pracy. Dzięki zastosowaniu katalizatora utleniającego silników Diesla DOC jak i częściowej recylkulacji schłodzonych spalin (cEGR), nie jest wymagany filtr cząstek stałych.

 

 

 

Seria N 111-163 KM

 

Valtra Serii N

Valtra Serii N

 

Modele od N103.4 do N163 to ciągniki wyposażone w silniki czterocylindrowe, o pojemności od 4.4 do 4.9 litra. W tych modelach wykorzystano Selektywną redukcję katalityczną (SCR), która oczyszcza spaliny przy pomocy AdBlue (roztworu mocznika).

Promień skrętu na ogumieniu standardowym wynosi jedynie 4,5m, ładowacz czołowy ani przedni TUZ nie ma na ten parametr ujemnego wpływu. Rozstaw osi został wydłużony o 100mm – co poprawia stabilność. Płaski spód oraz wysoki prześwit to tradycyjne zalety ciągników Valtra.

Mamy do wyboru jedną z czterech wersji przekładni. Tak jak w modelach trzycylindrowych HiTech i HiTech 5, oraz Versu i Direct.

 

HiTech - Niezawodna przekładnia z elektrohydraulicznym rewersem

 

 

 Valtra N H3

Valtra N H3

 

  • Trzy biegi zmieniane pod obciążeniem - do 36 przełożeń w obu kierunkach
  • Proste i wygodne prowadzenie ciągnika dzięki funkcjom automatycznej pracy skrzyni biegów
  • Opcjonalne sprzęgło hydrokinetyczne HiTrol zapewnia płynne ruszanie i zatrzymywanie się
  • Otwarty układ hydrauliczny, mechanicznie sterowane zawory
  • Hydraulika o wydajności 73 l/min lub 90 l/min

 

Model

Maksymalna

moc w KM (kW)

standardowy/

zwiększony

Maks. moment

obrotowy Nm

standardowy/

zwiększony

Moc

hydrauliki

l/min

standard

(opcja)

N93

99 (73) /-

430/-

73 (90)

N103

111 (82) / -

465/-

73 (90)

N103.4

111 (82) / 121 (89)

460/490

73 (90)

N113

124 (91) / 130 (96)

510/530

73 (90)

N123

135 (99) / 143 (105)

540/560

73 (90)

N143

152 (112) / 160 (118)

600/650

73 (90)

 

 

HiTech 5 - zmiana pięciu przełożeń - przyjazna użytkownikowi

 

 Valtra Hitech 5

Valtra Hitech 5

 

  • Pięć biegów zmienianych pod obciążeniem - do 30 przełożeń w obu kierunkach
  • Funkcje przekładni sterowane przyciskami na ergonomicznie umieszczonej dźwigni
  • Automatyczne przełączanie czterech głównych zakresów – dźwignia zmiany biegów nie jest wymagana
  • Opcjonalne sprzęgło hydrokinetyczne HiTrol zapewnia płynne ruszanie i zatrzymywanie się
  • Otwarty układ hydrauliczny, mechanicznie sterowane zawory
  • Hydraulika o wydajności 73 l/min lub 90 l/min
  • Proste i wygodne prowadzenie ciągnika dzięki funkcjom automatycznej pracy skrzyni biegów

 

 

Model

Maksymalna moc
w KM (kW)
standardowy/
zwiększony

Maks. moment
obrotowy Nm
standardowy/
zwiększony

Moc hydrauliki
l/min
standard
(opcja)

N93

99 (73) /-

430/-

73 (90)

N103

111 (82) / -

465/-

73 (90)

N103.4

111 (82) / 121 (89)

460/490

73 (90)

N113

124 (91) / 130 (96)

510/530

73 (90)

N123

135 (99) / 143 (105)

540/560

73 (90)

 

 

Versu - Wygodna jazda

  Valtra N Versu

Valtra N Versu

 

  • Pięć biegów zmienianych pod obciążeniem - 30 przełożeń w obu kierunkach
  • Ergonomiczny podłokietnik operatora Valtra ARM z łatwym dostępem do zmiany biegów, tempomatów, hydrauliki, przełączników podnośnika i układu zarządzania pracą na uwrociach
  • Proste i wygodne prowadzenie ciągnika dzięki funkcjom automatycznej pracy skrzyni biegów i wspomagania hamulców
  • Hydraulika Load sensing (reagująca na obciążenie) o wydajności 115 l/min lub 160 l/min
  • Przekładnia i hydraulika korzystają z oddzielnych obiegów oleju
  • Automatyczne sterowanie i systemy telemetryczne dostępne opcjonalnie

 

 

Model

Maksymalna moc w KM (kW)

standardowa/zwiększona

Maks. moment obrotowy Nm

standardowy/zwiększony

Moc hydrauliki l/min

standard (opcja)

N123

135 (99) / 143 (105)

540/560

115 (160)

N143

152 (112) / 160 (118)

600/650

115 (160)

N163

163 (120) / 171 (126)

650 / 700

115 (160)

 

 

 

Direct - Bezstopniowa moc

 

Valtra N Direct

Valtra N Direct

 

 

  • Wydajna, zmodernizowana przekładnia stworzona w Finlandii
  • Doskonała oszczędność paliwa: ciągnik automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika do obciążenia i pracuje na najniższych możliwych obrotach
  • Pełna kontrola i wysoka moc uciągu nawet przy prędkościach tak niskich jak 10 m/h
  • Ergonomiczny podłokietnik operatora Valtra ARM z łatwym dostępem do ustawień przekładni bezstopniowej, tempomatów, hydrauliki, przełączników podnośnika i układu zarządzania pracą na uwrociach
  • Hydraulika Load sensing (reagująca na obciążenie) o wydajności 115 l/min lub 160 l/min
  • Przekładnia i hydraulika korzystają z oddzielnych obiegów oleju
  • Automatyczne sterowanie i systemy telemetryczne dostępne opcjonalnie

 

 

 

Model

Maksymalna moc w KM (kW)

standardowy/zwiększony

Maks. moment obrotowy Nm

standardowy/zwiększony

Moc hydrauliki l/min

standard (opcja)

N123

135 (99) / 143 (105)

540/560

115 (160)

N143

152 (112) / 160 (118)

600/650

115 (160)

N163

163 (120) / 171 (126)

650 / 700

115 (160)

 

 

 

 

TwinTrac – układ jazdy tyłem

 

Valtra TwinTrac

Valtra TwinTrac

 

 

TwinTrac to nie tylko element wyposażenia ale cały ciągnik, który został zaprojektowany do pracy w obu kierunkach jazdy. Oprócz klasycznego układu kierowania przy jeździe do przodu, w tylnej części kabiny znajdują się dodatkowo kierownica, dźwignia przekładni nawrotnej, pedał gazu, sprzęgła i hamulca. W modelu Versu i Direct, operator poprzez podłokietnik Valtra ARM wprowadza wszystkie dane kontrolne, z których może korzystać także po obróceniu fotela. Rozwiązanie to idealnie nadaje się do prac leśnych, prac z kosiarką.

 

 

 

Login Form

Reklama

Gościmy

Odwiedza nas 41 gości oraz 0 użytkowników.