Ostatnie egzemplarze z serii T3 w wersji HiTech

 

Valtra T3
Valtra T3



Ciągniki z serii T3 oparte na niezawodnych silnikach AGCO Power. Jednostki sześciocylindrowe, z czterema zaworami na cylinder (66 AWI-4V: 6,6 l w modelach T133 i T153, 74 AWI-4V: 7,4 l w modelach T173 i T193). Silniki z układem Common Rail gdzie zastosowano ciśnienie 1800 bar, bardziej precyzyjną technologię wtrysku wielostopniowego, co przekłada się na większą moc i czyste spalanie.


Silnik AGCO Power
Silnik AGCO Power



HiTech - Niezawodna przekładnia z elektrohydraulicznym rewersem

  • Trzy biegi zmieniane pod obciążeniem - do 36 przełożeń w obu kierunkach
  • Proste i wygodne prowadzenie ciągnika dzięki funkcjom automatycznej pracy skrzyni biegów
  • Sprzęgło hydrokinetyczne HiTrol dla płynnego ruszania oraz zatrzymywania się
  • Otwarty układ hydrauliczny, mechanicznie sterowane zawory
  • Hydraulika o wydajności 73 l/min lub 90 l/min
  • Amortyzacja przedniej osi dostępna jako opcja
  • Przedni WOM dostępny jako opcja

 

 

Model Maksymalna moc
w KM (kW)

standardowy/zwiększony
Maks. moment
obrotowy Nm

standardowy/zwiększony
Moc
hydrauliki l/min

standard (opcja)
T133 141 (104) / 158 (116) 580/630 73 (90)
T153 155 (114) / 170 (125) 640/680 73 (90)
T173 180 (132) / 190 (140) 660/730 73 (90)
T193 190 (140) / 210 (155) 680/800 73 (90)

 

 

Valtra T3

 

Valtra T3

 

 

Valtra T4

Valtra T4
Valtra T4



Nowa seria ciągników, które swoją premierę miały w listopadzie 2014 roku. Oferują klientom moc w przedziale 155 - 250 KM. Są funkcjonalne a przy tym proste w obsłudze i mają ekscytujący wygląd. Nowa większa kabina zapewnia wygodę kierowcy i pasażera, przeszklenia oferują doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Rura wydechowa i górny pobór powietrza w rzaden sposób nie ograniczają widoczności operatora. Rozstaw osi na poziomie 2995mm zapewnia stabilność nawet przy najcięższym osprzęcie.

 

Valtra T4
Valtra T4



Ciągniki oparte są na sprawdzonych silnikach AGCO Power 6.6 i 7.4 litra. Silnik spełnia wymagania norm emisji spalin 4. stopnia (Tier 4 Final), przy zastosowaniu jedynie układu SCR (AdBlue). Nasza konstrukcja nie wymaga stosowania kłopotliwego filtra cząstek stałych. W ciągnikach nowej serii T zastosowano nową turbosprężarkę i ciśnienie wtrysku wynoszące 2000 bar zapewniające dynamikę silnika i oszczędność paliwa. Maksymalny moment obrotowy osiągany jest przy 1500 obr./min.

 

Valtra AGCO Power
Valtra AGCO Power



Model Valtra T174 EcoPower umożliwia wybranie jednego z dwóch ustawień silnika i zminimalizowania zużycia paliwa. Ekonomiczne rozwiązanie do prac transportowych. Moment obrotowy silnika wzrasta zaś prędkość tłoków maleje średnio o 20%. Przekłada się to na mniejsze zużywanie silnika oraz na 10% oszczędności w zużyciu paliwa. Prędkość obrotowa biegu jałowego to tylko 650 obr./min.

Valtra EcoPower
Valtra EcoPower



Nowa seria T oferuje równie rozwiązanie Sigma Power, które zapewnia dodatkową moc służącą do napędu WOM. W razie potrzeby moc silnika wzrasta automatycznie nawet o 15KM.

 


Hydraulika


Ciągniki Valtra Direct, Versu, Active oferują wydajna hydraulikę Load-Sensing o z pompą o wydajności 115 lub nawet 160 l/min. W tych ciągnikach są dwa rozdzielne układy z oddzielnymi olejami do przekładni i hydrauliki, do siedmiu zaworów hydrauliki zewnętrznej z tyłu oraz trzy zawory z przodu. W Versu i Direct zawory są w pełni regulowane za pomocą Valtra ARM. W wersji Active tylne zawory sterowane są mechanicznie za pomocą dźwigni.

 

Valtra T4 Active – hydraulika

Valtra T4 Active – hydraulika

 

 


Valtra T4 Versu, Direct – hydraulika

Valtra T4 Versu, Direct – hydraulika




Active

 

Valtra T4 Active – Valtra ARM

Valtra T4 Active – Valtra ARM



Ciągniki w wersji Active oferują rewolucyjną technologię PowerShift i jest wyposażona w mechaniczny układ hydrauliczny z funkcją czujnika obciążenia, moduł wspomagania układu hydraulicznego - Asystenta hydrauliki oraz oddzielne układy oleju hydraulicznego i przekładniowego. Przekładnią sterujemy za pomocą elektrohydraulicznej dźwigni zmiany biegów w trybie automatycznym albo ręcznym. Podłokietnik Valtra ARM


Versu


Valtra T4 Versu – Valtra ARM
Valtra T4 Versu – Valtra ARM



Przekładnia 5PS z układem hydraulicznym Load-Sensing z czujnikiem obciążenia. Oddzielne układy oleju hydraulicznego i przekładniowego. Elektroniczne sterowanie układem hydraulicznym. Przekładnią sterujemy za pomocą elektrohydraulicznej dźwigni zmiany biegów w trybie automatycznym albo ręcznym. Podłokietnik Valtra ARM z ekranem.

 


Direct


Valtra T4 Direct – Valtra ARM
Valtra T4 Direct – Valtra ARM



Przekładnia CVT (bezstopniowa), z układem hydraulicznym LS z czujnikiem obciążenia. Do obsługi czterech zakresów roboczych służy dźwignia sterująca, umożliwiająca sterowanie przyśpieszeniem i zwalnianiem przy użyciu tylko prawej ręki. Przekładnie można przełączyć na tryb ręczny co może być przydatne w przypadku specjalistycznych prac. Oddzielne układy oleju hydraulicznego i przekładniowego. Elektroniczne sterowanie układem hydraulicznym. Podłokietnik Valtra ARM z ekranem.

 

Model Moc maks.
(ISO 14396)

Wersje
przekładni


KM kW Nm Active Versu Direct HiTech*
T144 170 125 680 X X X X
T154 180 132 740 X X X X
T174e 190 140 780 X X X X
T194 210 154 870 X X X X
T214 230 169 910 X X X X
T234 250 184 1000 X X   X


Wersja HiTech (dostępna od listopada)

 

 

Login Form

Reklama

Gościmy

Odwiedza nas 49 gości oraz 0 użytkowników.