Ciągniki STEYR Traktoren zostały opracowane w ścisłej współpracy z rolnikami. Ich potrzeby, a także sugestie dotyczące wydajnej i ekonomicznej maszyny o kompaktowych wymiarach, zostały zrealizowane w niezawodnej serii ciągników o małych gabarytach. Wyprodukowaliśmy je w położonym w Dolnej Austrii St. Valentin, dzięki czemu już wkrótce po premierze zyskały zaszczytne miano „Made in Austria” – użytkownicy na całym świecie docenili tę serię, przypisując jej efektywność i najwyższą jakość, charakterystyczną dla marki STEYR Traktoren.

Aktualności Steyr

Plus (5)

Multi (3)

Expert CVT (4)

Profi (10)

Impuls CVT (3)

Terrus CVT (3)

Absolut CVT (5)

Ładowacze czołowe (2)

Ciągniki specjalne (4)

Steyr Traktoren

Co jeszcze skrywa w sobie ta wyjątkowa seria?

  • Wyjątkowy system hydrauliki w tej klasie – pompa hydrauliczna wielotłoczkowa i oddzielny zbiornik oleju dla hydrauliki

    Układ zawieszenia narzędzi i układ hydrauliczny w nowym Multi mają się czym pochwalić. Tylny układ zawieszenia narzędzi posiada elektroniczną regulację (EHR), a jego udźwig wynosi maks. 5600 kg. Do wyboru są wielotłoczkowe pompy hydrauliczne (CCLS) o natężeniu przepływu 80 l/min lub 100 l/min. obsługujące z tyłu ciągnika 2 pary zaworów mechanicznych i 2 pary zaworów elektronicznych. Na życzenie klienta ciągnik Multi można także wyposażyć w dwa dodatkowe zawory hydrauliki międzyosiowej (mechaniczne lub elektroniczne). Oddzielny olej dla układu hydraulicznego i skrzyni zapewnia wysoką niezawodność przekładni.
  • Stworzony do pracy z ładowaczem
    Nowy Multi idealnie się sprawdza przy pracy z ładowaczem czołowym, wszystkie przyłącza są już zamontowane fabrycznie (wyposażenie opcjonalne). Każdy model można wyposażyć w opracowany ekskluzywnie dla marki STEYR ładowacz czołowy 3720 SF. Zintegrowany w podłokietniku dżojstik umożliwia dziecinnie łatwą obsługę.
  • Wydajność i oszczędność na nowym poziomie
    Nowoczesność i moc silników serii Multi sprawi, że Twoja praca wkroczy na zupełnie nowy poziom efektywności i wydajności. Moc maksymalna osiągana jest przy 2300 obr./min, i jest ona dostępna aż do 1900 obr./min co oznacza, że możesz pracować z niższymi obrotami i oszczędzać paliwo. Najniższe spalanie w ciągnikach do 120 KM (wg testów DLG Power Mix) tylko potwierdza najwyższą jakość jednostki napędowej.
  • Amortyzowana oś przednia

    Nowa amortyzacja osi przedniej (wyposażenie opcjonalne) ciągnika Multi sprawia, że nawet długie godziny spędzane w ciągniku podczas pracy, to czysta przyjemność. Amortyzowana oś przednia zapewnia lepszą trakcję i komfort. Amortyzowana kabina z pneumatycznym fotelem dodatkowo podnosi komfort pracy. Do kabiny z podłokietnikiem z Multicontrollerem można wsiadać z obu stron. Zapewnia to komfort i bezpieczeństwo na maksymalnym poziomie w każdej sytuacji.
  • Podłokietnik z Multicontrollerem – wszystko w zasięgu wzroku, wszystko pod kontrolą

    Nowy, zintegrowany z podłokietnikiem Multicontroller, został opracowany wspólnie z naszymi klientami. Umożliwia on wygodne sterowanie funkcjami ciągnika za pomocą tylko jednej ręki. Dzięki temu masz zawsze wszystko pod kontrolą i możesz się całkowicie skupić na pracy. Multicontroller służy do sterowania: hydrauliką, tylnym / przednim TUZem, rewersem, zmianą biegów, załączaniem tempomatu oraz załączaniem automatycznej zmiany biegów.
  • Rewolucyjny system S-Stop
    Dzięki systemowi S-Tech masz maksymalną wygodę pracy z ciągnikiem. System S-Stop umożliwia hamowanie bez używania pedału sprzęgła co w połączeniu z automatycznymi trybami pracy przekładni daje doskonały komfort pracy.
  • Przekładnia napędowa

    Dzięki nowej 4-zakresowej, automatycznej przekładni typu Powershift 32 x 32 ze sprzęgłem Power Clutch prędkość 40 km/h rozwijana jest już przy 1730 obr./min. 13 biegów w głównym zakresie roboczym zwiększa wydajność i wszechstronność. Istnieje również możliwość regulacji momentu przełączania biegu oraz dynamiki działania przekładni nawrotnej. Po zmianie zakresu bieg dopasowywany jest automatycznie w zależności od prędkości ciągnika i obrotów silnika – również przy hamowaniu z S-Stop. Komfortowa i prosta obsługa za pomocą podłokietnika możliwa jest dzięki pracy z Multicontrollerem

Kamienie milowe